Leverans

Vanliga frågor om leverans

Hvad koster det at få leveret?

Beställningar över SEK 1000 levereras fraktfritt till en adress i Sverige. Detta gäller inte möbler, speglar och stora krukor. Dessa skickas på en pall och kommer därför att medföra extra fraktkostnader. Fraktkostnaden visas i kassan.

För beställningar under SEK 1000 kostar frakten SEK 170.

Leverans av möbler, speglar och stora krukor

Om du beställer en stor vara som inte kan skickas med vanlig paketpost kommer du att debiteras extra frakt. Möbler på vanlig pall från SEK 1300.

När får jag mitt paket?

Om du beställer din vara innan kl. 12.00 på en vardag, strävar vi efter att skicka paketet samma dag. Beställningar som görs på helger eller röda dagar kommer att behandlas nästa vardag. Under rea- och kampanjperioder, som till exempel Black Friday, kan leveranstiden vara längre än normalt.

Hur spårar jag mitt paket?

Så snart din beställning är packad och skickad kan du spåra din order. När vi skickar ditt paket från vårt lager får du ett e-postmeddelande med din orderbekräftelse och ditt spårningsnummer.

Har du ytterligare frågor?

Vår kundservice är alltid redo att hjälpa dig med alla utmaningar eller frågor som kan uppstå när du handlar hos oss. Du kan kontakta oss via e-post och telefon alla vardagar:

webshop@lenebjerre.com
+45 96 71 21 00

Måndag - torsdag: 09:00 - 15:00
Fredag: 09:00 - 13:00
Helger & röda dagar: Stängt