Leverans

Tillfällig stängning av lagret (juli 2025)

Varför kan jag inte få min beställning levererad just nu?


Vårt lager håller tillfälligt stängt från och med 25 juni på grund av en större sammanslagning och flytt. Det innebär ett uppehåll i leveranser under juli månad.

När börjar ni skicka beställningar igen?


Vi räknar med att börja skicka beställningar igen från och med 4 augusti 2025. Du är varmt välkommen att lägga din beställning redan nu – vi skickar så snart lagret är i gång igen.

Kan jag fortfarande handla i webbshoppen?


Ja, du kan lägga en beställning som vanligt. Den kommer att behandlas och skickas så snart vårt nya lager är i drift.

Vad händer om min beställning är brådskande?

Tyvärr kan vi inte hantera expressbeställningar under denna period. Vi rekommenderar att du väntar tills vi är i gång igen den 4 augusti.

Vanliga frågor om leverans

Hvad koster det at få leveret?

Det är fri frakt vid köp över 1000 SEK.

För ordrar under 1000 SEK kostar frakten 99 SEK med Postnord MyPack Collect till närmaste utlämningsställe.

Hemleverans med Postnord kostar 199 SEK.

När får jag mitt paket?

Förvänta 2–5 arbetsdagar.

Om du beställer din vara innan kl. 12.00 på en vardag, strävar vi efter att skicka paketet samma dag. Beställningar som görs på helger eller röda dagar kommer att behandlas nästa vardag. Under rea- och kampanjperioder, som till exempel Black Friday, kan leveranstiden vara längre än normalt.

Hur spårar jag mitt paket?

Så snart din beställning är packad och skickad kan du spåra din order. När vi skickar ditt paket från vårt lager får du ett e-postmeddelande med din orderbekräftelse och ditt spårningsnummer.

Har du ytterligare frågor?

Vår kundservice är alltid redo att hjälpa dig med alla utmaningar eller frågor som kan uppstå när du handlar hos oss. Du kan kontakta oss via e-post och telefon alla vardagar:

webshop@lenebjerre.com
+45 96 71 21 00

Måndag - torsdag: 09:00 - 15:00
Fredag: 09:00 - 13:00
Helger & röda dagar: Stängt